Poetry help

Talk about anything and everything in this board.

Moderator: Moderator Team

User avatar
WindChildFuko
Hero of the Lufians
Posts: 284
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:30 am
Location: At a Focus On The Family protest
Contact:

Poetry help

Postby WindChildFuko » Sat Jan 22, 2005 12:39 am

I gotta write a dramatic poem for my English class, but I dont really know what one is... Does anybody know of any good ones or a site to find them?
"God Bless America" doesn't mean "God damn everyone else."

The world is my country and to do good is my religion.

Killing one man is murder. Killing 100,000 men is foreign policy.
Image

redliptiger
Red Jelly
Posts: 6
Joined: Sat Jan 22, 2005 7:19 am

Postby redliptiger » Sat Jan 22, 2005 7:34 am

I dunno about writing poem. I am dead! LOL I am kidding

User avatar
DualBladeAlstadtMilitary
Head Moderator
Posts: 1310
Joined: Tue Aug 26, 2003 3:15 pm
Location: Vancouver
Contact:

Postby DualBladeAlstadtMilitary » Sat Jan 22, 2005 9:33 pm

Think about a bad situation, and try to describe what you think an onlooker's feelings and thoughts would be in as many words as possible.

User avatar
WindChildFuko
Hero of the Lufians
Posts: 284
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:30 am
Location: At a Focus On The Family protest
Contact:

Postby WindChildFuko » Sat Jan 22, 2005 10:37 pm

OK thanks. I'll post here when I'm done writing it, so a mod can lock it or whatever.
"God Bless America" doesn't mean "God damn everyone else."



The world is my country and to do good is my religion.



Killing one man is murder. Killing 100,000 men is foreign policy.

Image

User avatar
WindChildFuko
Hero of the Lufians
Posts: 284
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:30 am
Location: At a Focus On The Family protest
Contact:

Postby WindChildFuko » Sun Jan 23, 2005 6:53 am

OK just finished, thanks DBAM.
"God Bless America" doesn't mean "God damn everyone else."



The world is my country and to do good is my religion.



Killing one man is murder. Killing 100,000 men is foreign policy.

Image

User avatar
firestar_Recca_man
Hero of the Lufians
Posts: 426
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:14 am
Location: at home
Contact:

Postby firestar_Recca_man » Tue Jan 25, 2005 12:58 am

tell us what you wrote
This is one of my frinds website. If you get a chance you should look and try to spread it.
http://balticphotography.com/

User avatar
WindChildFuko
Hero of the Lufians
Posts: 284
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:30 am
Location: At a Focus On The Family protest
Contact:

Postby WindChildFuko » Tue Jan 25, 2005 1:52 am

Too late I turned it in today
"God Bless America" doesn't mean "God damn everyone else."



The world is my country and to do good is my religion.



Killing one man is murder. Killing 100,000 men is foreign policy.

Image

User avatar
firestar_Recca_man
Hero of the Lufians
Posts: 426
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:14 am
Location: at home
Contact:

Postby firestar_Recca_man » Tue Jan 25, 2005 2:36 am

then when you get it back tell us i bet the DBAM would like to hear it or mabby not.
This is one of my frinds website. If you get a chance you should look and try to spread it.

http://balticphotography.com/

User avatar
WindChildFuko
Hero of the Lufians
Posts: 284
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:30 am
Location: At a Focus On The Family protest
Contact:

Postby WindChildFuko » Tue Jan 25, 2005 4:12 am

nah it wasnt very good.
"God Bless America" doesn't mean "God damn everyone else."



The world is my country and to do good is my religion.



Killing one man is murder. Killing 100,000 men is foreign policy.

Image

User avatar
firestar_Recca_man
Hero of the Lufians
Posts: 426
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:14 am
Location: at home
Contact:

Postby firestar_Recca_man » Sun Jan 30, 2005 1:59 am

what did you get
This is one of my frinds website. If you get a chance you should look and try to spread it.

http://balticphotography.com/

User avatar
WindChildFuko
Hero of the Lufians
Posts: 284
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:30 am
Location: At a Focus On The Family protest
Contact:

Postby WindChildFuko » Sun Jan 30, 2005 3:41 pm

96% aww yeah!
"God Bless America" doesn't mean "God damn everyone else."



The world is my country and to do good is my religion.



Killing one man is murder. Killing 100,000 men is foreign policy.

Image

User avatar
firestar_Recca_man
Hero of the Lufians
Posts: 426
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:14 am
Location: at home
Contact:

Postby firestar_Recca_man » Sun Jan 30, 2005 4:20 pm

nice
This is one of my frinds website. If you get a chance you should look and try to spread it.

http://balticphotography.com/

User avatar
Chris
Forum Admin
Posts: 2957
Joined: Fri Aug 22, 2003 2:41 pm
Location: England
Contact:

Postby Chris » Sun Jan 30, 2005 8:40 pm

It must be pretty good then! :)

User avatar
firestar_Recca_man
Hero of the Lufians
Posts: 426
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:14 am
Location: at home
Contact:

Postby firestar_Recca_man » Sun Jan 30, 2005 11:23 pm

so read it
This is one of my frinds website. If you get a chance you should look and try to spread it.

http://balticphotography.com/

User avatar
WindChildFuko
Hero of the Lufians
Posts: 284
Joined: Tue Nov 30, 2004 4:30 am
Location: At a Focus On The Family protest
Contact:

Postby WindChildFuko » Mon Jan 31, 2005 1:53 am

nah Im not really good at artistic stuff. I got a high grade because I did what were supposed to do, not because it's any good.
"God Bless America" doesn't mean "God damn everyone else."



The world is my country and to do good is my religion.



Killing one man is murder. Killing 100,000 men is foreign policy.

Image


Return to “Off-Topic Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests